Οι τελικές ρυθμίσεις Ραγκούση για τα ταξί
Έθνος - Πριν από 1 ώρα
Επανάκτηση του δημόσιου χαρακτήρα στις άδειες ταξί, που θα ανανεώνονται υπό προϋποθέσεις κάθε 3-5 χρόνια, πλήρες άνοιγμα της εναλλακτικής αγοράς ...Ανακοινώσεις εντός της εβδομάδας από Γ. Ραγκούση για τα ταξί Ημερησία
και τα 3 νέα άρθρα »Εβδομάδα ταλαιπωρίας για τους κατοίκους της Αττικής
Τα Νέα Οnline - Πριν από 34 λεπτά
Σε θέση μάχης βρίσκονται και οι ιδιοκτήτες ταξί. Αύριο, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ (ΟΣΥ) θα καθορίσουν τη στάση τους, ενώ την Τετάρτη θα...Προς κοινές απεργίες ταξί-μέσων μαζικής μεταφοράς Το Βήμα Online
Κρίσιμη εβδομάδα για τα ταξί Voria
Απεργιακό μέτωπο στα ΜΜΜ εν όψει NewsBomb
Newsit
και τα 24 νέα άρθρα »
Αμεταβίβαστες και δημόσιες οι νέες άδειες
Ελευθεροτυπία - Πριν από 2 ώρες
Δημόσιες και αμεταβίβαστες θα είναι οι νέες άδειες ταξί, σύμφωνα με πληροφορίες για τη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί ο Γιάννης Ραγκούσης για την ...Οι νέες άδειες ταξί Newscode.gr
και τα 4 νέα άρθρα »
Κλειστό επάγγελμα και χρήμα με ουρά στα ταξί
Ελευθεροτυπία - Πριν από 10 λεπτά
Στις ΗΠΑ, η καλύτερη επένδυση τις τελευταίες δεκαετίες είναι άλλη: μια άδεια ταξί στη Νέα Υόρκη. Η τιμή για ένα «medallion», μια αλουμινένια πλακέτα που ...Φορολογικά κίνητρα για όσους απέκτησαν πρόσφατα άδεια ταξί
SKAI - Πριν από 16 ώρες
Φορολογικά κίνητρα για όσους απέκτησαν πρόσφατα άδεια ταξί με παράλληλα πρόστιμα σε όσους προχώρησαν στην πώλησή τους περιλαμβάνονται στις εισηγήσεις για το ...
ΝΔ: Να ξεκαθαρίσει επιτέλους τη θέση του για τα ταξί ο Γ. Ραγκούσης
Nαυτεμπορικη - 1 ημέρα πριν
Γιάννη Ραγκούση «να ξεκαθαρίσει, επιτέλους, τη θέση του και να παρουσιάσει τις προτάσεις της κυβέρνησης» για την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί. ...Πριν τη ΔΕΘ ο νέος νόμος για τα ταξί Έθνος
Σκληραίνει η κόντρα Ρέππα - Ραγκούση Η Αυγή
Ετοιμάζονται για νέο γύρο από Δευτέρα οι ταξιτζήδες Τα Νέα Οnline
Capital.gr - SKAI
και τα 54 νέα άρθρα »
Με κινητοποιήσεις απειλούν εκ νέου οι ιδιοκτήτες ταξί
Ημερησία - 2 ημέρες πριν
Στάση αναμονής θα κρατήσουν οι ιδιοκτήτες ταξί μέχρι την ανακοίνωση των προθέσεων της κυβέρνησης για την απελευθέρωση του κλάδου. ...Στάση αναμονής από τους ιδιοκτήτες ταξί, εν όψει των προτάσεων του ... Τα Νέα Οnline
Στάση αναμονής από τους ιδιοκτήτες ταξί Nαυτεμπορικη
Ιδιοκτήτες ταξί: Όχι σε κινήσεις που θα δημιουργήσουν πόλωση SKAI
Euro2day - NovaΣΠΟΡ FM 94.6
και τα 33 νέα άρθρα »
'Καυτή' εβδομάδα για Ταξί και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Nαυτεμπορικη - Πριν από 1 ώρα
Κρίσιμη χαρακτηρίζεται η εβδομάδα που αρχίζει αύριο για τον τομέα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής, καθώς οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε θέση μάχης και
Αναρτήσεις - Δημοσιεύματα για Ταξί (04/09/11)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑΞΙ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (01/09/11)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Συναίνεση για τα ταξί
Συναίνεση για τα ταξί
Καταστροφή: Με μια μόνο λέξη χαρακτήρισε ο Πρόεδρος των Ιρλανδών ταξιτζήδων την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος.
Ο κ. Τζον Άσερ, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οδηγών Ταξί Ιρλανδίας ήταν ένας από τους προσκεκλημένους του ΣΑΤΑ στην χθεσινή Ημερίδα με σκοπό την ενημέρωση των μελών του και της κοινής γνώμης σχετικά με τα ισχύοντα σε άλλες ευρωπαϊκές – και όχι μόνο – χώρες.
Με οικοδεσπότες τον Πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο και το σύνολο των μελών του Δ.Σ. του Σωματείου, οι ξένοι προσκεκλημένοι κατέθεσαν την εμπειρία τους και ανέπτυξαν τις λύσεις που εφαρμόζονται στις χώρες τους.
Εκτός από τον κ. Άσερ, στην Ημερίδα έλαβαν μέρος ο Μαριάνο Σάντζεζ Λόπεζ, Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Οδηγών Ταξί της Μαδρίτης, ο Μίκαελ Μύλλερ, αντιπρόεδρος της γερμανικής Συνομοσπονδίας, η Μεριλίν Ζουαγιέκ, γενική γραμματέας της γαλλικής Εθνικής Συνομοσπονδίας και ο Γιλμάζ Ουγκιούρ, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οδηγών Ταξί της Κωνσταντινούπολης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η ομιλία του αντιπροέδρου του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και αναπληρωτή καθηγητή του Πολυτεχνείου Μαθιού Καρλαύτη, ο οποίος έδωσε ενδιαφέροντα στοιχεία, ενώ το «παρών» έδωσε και ο Πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος Δημήτρη Ασημακόπουλου, που έχει από καιρό αναγνωρίσει τα δίκαια αιτήματα των ταξιτζήδων.
Μάλιστα, ο κ. Ασημακόπουλος εμφανίστηκε βέβαιος ότι τελικά τα πληθυσμιακά κριτήρια θα μπουν, παρατηρώντας ότι το πρόβλημα στη χώρα είναι η έλλειψη κοινής λογικής και καταφεύγοντας σε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: «Αν δίνονταν άδειες αλιείας σε όλους, τι θα συνέβαινε στο θαλάσσιο περιβάλλον;».
Από την πλευρά του, ο πρώην υπουργός και καθηγητής Πανεπιστημίου Προκόπης Παυλόπουλος, αφού ξεκαθάρισε ότι παρίσταται με την επιστημονική του ιδιότητα – η Νέα Δημοκρατία εκπροσωπήθηκε από τον αρμόδιο τομεάρχη, βουλευτή Μιχάλη Παπαδόπουλο – έδωσε τις αναγκαίες διευκρινίσεις σχετικά με την σκόπιμη σύγχυση που δημιουργήθηκε μετά την απόφαση του ΣτΕ για τα φορτηγά δημόσιας χρήσης, αναλύοντας τις διαφορές ανάμεσα στα άρθρα 5 και 25 του Συντάγματος, διερωτώμενος για ποιο λόγο το προεδρικό διάταγμα δεν πηγαίνει έστω και τώρα στο ΣτΕ για να λήξει η υπόθεση.
Παρών και ο περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός, που επαναβεβαίωσε όσα συμφωνήθηκαν στις 4 του περασμένου Αυγούστου, ξεκαθαρίζοντας ότι τόσο ο ίδιος όσο και το σύνολο των 13 περιφερειαρχών, δεν πρόκειται να εκδώσουν νέες άδειες αν δεν υπάρξει νόμος μετά από διαβούλευση.
Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η παρουσία της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Τόνιας Αντωνίου, που στην Ημερίδα, όπως είπε, δεν πήγε ως εκπρόσωπος του κόμματός της, αλλά ως βουλευτής, προκειμένου να ακούσει και να ενημερωθεί.
Η κ. Αντωνίου, αφού υπογράμμισε ότι καμιά μεταρρύθμιση δεν πρόκειται να επιτύχει αν έχει απέναντί της τον λαό, δεν δίστασε να πει πως «θέλω η κυβέρνησή μου να είναι αξιόπιστη. Την στιγμή που μιλά με μια επαγγελματική τάξη για μεγάλο διάστημα, πώς γίνεται να έρχεται άλλος υπουργός και να αλλάζει την απόφαση».
Αποκάλυψε μάλιστα πως όσες φορές εκλήθη στη Βουλή ο κ. Ραγκούσης, δεν είπε ποτέ γιατί πήρε αυτήν την πρωτοβουλία.
Η κ. Αντωνίου σημείωσε πως όλα τα κόμματα συμφωνούν στη βάση της παλαιάς συμφωνίας και πρόσθεσε με νόημα πως «τα συμφέροντα καιροφυλακτούν».
Στην Ημερίδα, το ΚΚΕ εκπροσωπήθηκε από τον κ. Λάφη, ο ΛΑΟΣ από τον βουλευτή Λάρισας Αστέριο Ροντούλη και ο ΣΥΡΙΖΑ από τον βουλευτή Ηρακλείου Μιχάλη Κριτσωτάκη.
Όλοι οι ομιλητές έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση τόσο στο ζήτημα του δημοσίου συμφέροντος – καθώς τα ταξί μεταφέρουν ανθρώπους και όχι εμπορεύματα – αλλά και στην ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος από τον κίνδυνο να εμφανιστεί ξαφνικά τρομερή αύξηση του αριθμού των ταξί στις ήδη επιβαρυμένες πόλεις.
Ο ΣΑΤΑ θα δώσει στη δημοσιότητα τις ομιλίες των ξένων επισκεπτών, ενώ υπεγράφη μαζί τους μνημόνιο συνεργασίας.
Πάντως, παρά το γεγονός ότι όλα τα κόμματα συμφωνούν στο θέμα των ταξιτζήδων, αυτή η συναίνεση περνά απαρατήρητη…
πηγή: http://www.elzoni.gr
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Στην ΗΜΕΡΙΔΑ έγινε παρουσίαση από τον κ. Μαθιό Καρλαύτη, Αναπληρωτή Καθηγητή Ε.Μ.Π. και Αντιπρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα Εργασία του:
«Μια επιστημονικη θεωρηση του ταξι στη συγχρονη πολη»
«Μια επιστημονικη θεωρηση του ταξι στη συγχρονη πολη»
Πληθυσμιακά κριτήρια για ίδρυση νέων φαρμακείων (01/09/11)
Δεν αντιβαίνει το Σύνταγμα, σύμφωνα με το Δ΄ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας, η θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων για την ίδρυση νέων φαρμακείων.
"Για τους λόγους αυτούς, ο περιορισμός της οικονομικής ελευθερίας (άρθρο 5 παράγραφος 1 του Συντάγματος) με τη θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων δεν μπορεί να θεωρεί προδήλως απρόσφορος για την επίτευξη των επιδιωκόμενων σκοπών, ούτε ότι υπερβαίνει το αναγκαίο μέτρο και τα επιβαλλόμενα από την αρχή της αναλογικότητας όρια, λόγω και του μειωμένου αριθμού κατοίκων με τον οποίο συνδέεται το επίμαχο κριτήριο.
Με παλαιότερη απόφασή της, η Ολομέλεια του ΣτΕ (3665/2006) είχε κρίνει αντισυνταγματικά τα πληθυσμιακά κριτήρια που επέβαλε ο προηγούμενος νόμος 1963/1991, επιτρέποντας την ίδρυση νέων φαρμακείων σε αναλογία 3.000 κατοίκων. Μετά την απόφαση αυτή, εκδόθηκε ο νόμος 3457/2006, που περιόρισε την πληθυσμιακή αναλογία στους 1.500 κατοίκους, διατηρώντας την ελάχιστη απόσταση μεταξύ των φαρμακείων.
Αφορμή της απόφασης του Δ' τμήματος ήταν προσφυγή φαρμακοποιού κατά της απόφασης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης που αρνήθηκε να της χορηγήσει άδεια νέου φαρμακείου στη Ν. Σμύρνη, με βάση τα κριτήρια του επίμαχου νόμου (3457/2006).
πηγή: http://www.ethnos.gr
Ωστόσο,λόγω της σοβαρότητας του θέματος, το τμήμα παρέπεμψε για οριστική κρίση στην Ολομέλεια του ανωτάτου δικαστηρίου.
Οι δικαστές συντάσσονται με την αιτιολογική έκθεση του νόμου η οποία προέβλεπε τη θέσπιση πληθυσμιακού κριτηρίου (1 προς 1.500 κατοίκους) για "την εξασφάλιση της ορθολογικής κατανομής των φαρμακείων στις διάφορες περιοχές της χώρας". Επιπλέον, υπογραμμίζεται ότι ο περιορισμός αυτός δικαιολογείται, σύμφωνα με τα άρθρα 21 και 22 του Συντάγματος, που υποχρεώνουν το κράτος να μεριμνά προληπτικώς για την υγεία των πολιτών."Για τους λόγους αυτούς, ο περιορισμός της οικονομικής ελευθερίας (άρθρο 5 παράγραφος 1 του Συντάγματος) με τη θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων δεν μπορεί να θεωρεί προδήλως απρόσφορος για την επίτευξη των επιδιωκόμενων σκοπών, ούτε ότι υπερβαίνει το αναγκαίο μέτρο και τα επιβαλλόμενα από την αρχή της αναλογικότητας όρια, λόγω και του μειωμένου αριθμού κατοίκων με τον οποίο συνδέεται το επίμαχο κριτήριο.
Με παλαιότερη απόφασή της, η Ολομέλεια του ΣτΕ (3665/2006) είχε κρίνει αντισυνταγματικά τα πληθυσμιακά κριτήρια που επέβαλε ο προηγούμενος νόμος 1963/1991, επιτρέποντας την ίδρυση νέων φαρμακείων σε αναλογία 3.000 κατοίκων. Μετά την απόφαση αυτή, εκδόθηκε ο νόμος 3457/2006, που περιόρισε την πληθυσμιακή αναλογία στους 1.500 κατοίκους, διατηρώντας την ελάχιστη απόσταση μεταξύ των φαρμακείων.
Αφορμή της απόφασης του Δ' τμήματος ήταν προσφυγή φαρμακοποιού κατά της απόφασης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης που αρνήθηκε να της χορηγήσει άδεια νέου φαρμακείου στη Ν. Σμύρνη, με βάση τα κριτήρια του επίμαχου νόμου (3457/2006).
πηγή: http://www.ethnos.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)