Άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ! Κλήση ΤΑΞΙ στη Σπάρτη 2731200150

click2call

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΩΤ. ΡΟΪΝΟΥ




































                           Συνέντευξη 
Σωτήρη Ροϊνού
προέδρου Σωματείου Ταξί Σπάρτης, προέδρου Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Λακωνίας, μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. 
Στην εβδομαδιαία εφημερίδα της Πελοποννήσου ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ (24/10/14)

Ποιες μεγάλες αλλαγές έχουν επέλθει στον κλάδο σας τα τελευταία χρόνια;
Μέσα σε μια τριετία από το 2011 μέχρι σήμερα ήρθαν τα πάνω κάτω. Εν μέσω πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, με τον κλάδο των ταξί να πλήττεται στο μέγιστο βαθμό, ακριβώς λόγω της οικονομικής δυσπραγίας και του στραγγαλίσματος των πολιτών που περιόρισαν δραματικά τη χρήση ταξί, οι κυβερνήσεις των τελευταίων τριών ετών, έδωσαν η κάθε μια και το δικό της χτύπημα, όπου, συσσωρευόμενα αυτά τα χτυπήματα, ουσιαστικά έχουν καταστήσει τον κλάδο μας έναν κλάδο που φυτοζωεί. Οι υπηρεσίες μεταφοράς προσώπων έχουν πλέον απελευθερωθεί πλήρως. Ελάχιστη έως καθόλου προστασία προσφέρει στον κλάδο ο περιορισμός στην έκδοση νέων αδειών συμβατικών ταξί. Οι Νόμοι 4070/12, 4093/12 παρέδωσαν μεγάλο μέρος του εναπομείναντος έργου των ταξί, κυρίως του καλύτερου και του ποιο προσοδοφόρου, σε ιδιώτες, σε Ι.Χ. ενοικιαζόμενα μετά οδηγού αυτοκίνητα, σε τουριστικές, ξενοδοχειακές και άλλων συμφερόντων επιχειρήσεις. Η αδιαφορία ή η σκόπιμη και σκανδαλώδης καθυστέρηση στην έκδοση προεδρικών διαταγμάτων, υπουργικών αποφάσεων και άλλων διατάξεων που θα καθορίσουν με ακρίβεια και σαφήνεια το πεδίο, τους όρους και τις προϋποθέσεις μεταφοράς προσώπων από τα άλλα, εκτός του ταξί, μεταφορικά μέσα, σε συνδυασμό με την ανυπαρξία ελέγχου (χαρακτηριστικό γνώρισμα της Χώρας μας) και επιβολής μέτρων, έχουν αφήσει το πεδίο ελεύθερο σε ολόκληρη την Ελλάδα, σε επιτήδειους «πειρατές», να λυμαίνονται και να εκτελούν -ασφαλώς παράνομα- μεγάλο μέρος του έργου μας.

=================================================

Σε ποια φάση βρίσκεται το θέμα της μεταφοράς μαθητών στην Λακωνία.
Σήμερα (20/10/14) έγινε ένα ουσιαστικό βήμα. Ύστερα από ορισμένες διορθωτικές κινήσεις από την πλευρά της Περιφέρειας, -έστω και αν αυτές ήταν εξαιρετικά φειδωλές και φτωχές-, πάρα πολλοί ιδιοκτήτες ταξί, και με την προτροπή των Σωματείων ταξί της Λακωνίας, ανταποκρίθηκαν, ώστε το σύνολο σχεδόν των δρομολογίων με ταξί αναλήφθηκε. Αν η Περιφέρεια τρέξει με γρήγορα βήματα όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες (πρακτικά κατακύρωσης, απόφαση Οικονομικής Επιτροπής κ.λπ.), στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας θα γίνει έναρξη της εκτέλεσης όλων των δρομολογίων που αναλήφθηκαν σήμερα. Για τα πενήντα-εξήντα δρομολόγια που είχαμε αναλάβει πριν δυο εβδομάδες, απ’ αυτά ήδη ορισμένα ξεκίνησαν σήμερα, αύριο το πολύ μεθαύριο θα ξεκινήσουν και τα υπόλοιπα. Ασφαλώς δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, το αναληφθέν έργο, το συμβατικό αντικείμενο, αφορά χρονικό διάστημα που φτάνει, το αργότερο, μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2015. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα πρέπει να σχεδιάσει το συντομότερο δυνατό τα δρομολόγια, επικαιροποιώντας αυτά με τα νέα δεδομένα και τις διαμορφωθείσες πραγματικές ανάγκες μεταφοράς λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, και τις δικές μας προτάσεις. Σε περίπτωση αγνόησης και εκ νέου λήψης μονομερών και άδικων αποφάσεων εις βάρους του κλάδου μας, όλοι οι μεταφορείς ταξί θα επανεκτιμήσουμε τη στάση μας.    

=================================================

Το επάγγελμα του αυτοκινητιστή έχει μέλλον; Έρχονται νέοι να αναλάβουν;
Κύριε Παυλάκο εδώ θα σας απαντήσω κάπως μελοδραματικά! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση στη Χώρα, καθώς και η ειδικότερη κατάσταση ανομίας και αυθαιρεσίας στον κλάδο μας, όπως αυτή συνοπτικά σάς την περιέγραψα στο πρώτο ερώτημά σας, σε πολύ λίγα χρόνια το επάγγελμα του ιδιοκτήτη/εκμεταλλευτή και του οδηγού ταξί, όπως το ξέρουμε όλοι μας μέχρι σήμερα, φοβάμαι, θα είναι ένα αφιέρωμα στα περιοδικά ως «ένα από τα επαγγέλματα που έφυγαν», σαν τους αμαξοποιούς, τους γανωματήδες, τους σαμαράδες κ.λπ.
Οι μεταφορές, το επάγγελμα του αυτοκινητιστή ταξί ειδικότερα, έχει παρελθόν, και, ασφαλώς, θα πρέπει να ξεπεράσει αυτό το αβέβαιο παρόν για να ατενίσει ένα ελπιδοφόρο μέλλον. Τούτο θα γίνει μόνο με την γενικότερη οικονομική και κοινωνική ανάταση της Χώρας και των συμπολιτών μας, ανάταση που, κυρίως, μόνο μέσω αλλαγής πολιτικής μπορεί να πραγματοποιηθεί. Όσο αφορά τον κλάδο μας, η οικονομική κρίση και η ανάγκη για την εξεύρεση του μεροκάματου, ασφαλώς, έχει διορθώσει, εξαφανίσει θα έλεγα, κακές συμπεριφορές του παρελθόντος από κάποιους, όπου η γενίκευσή τους μας πλήγωνε και απαξίωνε αδίκως έναν κλάδο ολόκληρο. Οι προσπάθειες εκσυγχρονισμού και περαιτέρω βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες που χρησιμοποιούν ταξί καταβάλλονται καθημερινά από τις οργανώσεις και τους ιδιοκτήτες ταξί και τα αποτελέσματα είναι ελπιδοφόρα.
Ασφαλώς και έρχονται νέοι άνθρωποι, μορφωμένοι, απόφοιτοι ανώτατης εκπαίδευσης, που αδυνατούν να βρουν δουλειά στο αντικείμενο που σπούδασαν. Από την άλλη όμως πολλοί συνάδελφοί μας προσπαθούν να φύγουν πουλώντας το ταξί τους όσο και όσο, προκειμένου να απαγκιστρωθούν απ’ την αναδουλειά και απ’ την γάγγραινα του Ο.Α.Ε.Ε.
           
 ================================================

Με την ευκαιρία της πρόσφατης εκλογής σας ως πρόεδρου της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Λακωνίας σας θέτω το τελευταίο ερώτημα εξαιρετικού ενδιαφέροντος: Ολόκληρη η χώρα μαστίζεται από την οικονομική κρίση. Υπάρχει ελπίδα;

Η ελπίδα νομίζω υφίσταται κύριε Παυλάκο, και δεν εδράζεται πουθενά αλλού, δεν είναι τίποτε άλλο, παρά μόνο η ελπίδα των πολιτών για αλλαγή της σημερινής εφαρμοζόμενης πολιτικής που έχει καταστρέψει την αγορά, την επιχειρηματικότητα και γενικά την πραγματική οικονομία· έχει οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες μικρομεσαίους επαγγελματίες και επιχειρηματίες, εκατομμύρια Έλληνες πολίτες στην οικονομική εξαθλίωση, οι οποίοι αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υψηλές εισφορές και τα λοιπά φορολογικά χαράτσια. Για να μην λέμε λοιπόν ότι «η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία», αυτή η ζωτικής σημασίας αναγκαιότητα για αλλαγή οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής, έξω από τα μνημόνια, τις δεσμεύσεις και τους  εφαρμοστικούς νόμους, που θα δημιουργεί θέσεις εργασίας και που θα αποκαθιστά μισθούς και συντάξεις, ώστε να υπάρξει και η άκρως απαραίτητη τόνωση της αγοράς, θα πρέπει να επιβληθεί από την κοινωνία και τους πολίτες το συντομότερο δυνατό με κάθε δημοκρατικό τρόπο.

Για λήψη του αρχείου Εδώ