Άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ! Κλήση ΤΑΞΙ στη Σπάρτη 2731200150

click2call

Νίκος Γκαρέλης: ¨Νέο σχέδιο MARCAL το νομοσχέδιο Ραγκούση" (11/09/11)

ΤΟ  ΤΑΞΙ  ΣΕ  ΚΡΙΣΗ
¨Νέο σχέδιο MARCAL το νομοσχέδιο ΡΑΓΚΟΥΣΗ¨
                          
ΜΕΡΟΣ  ΔΕΥΤΕΡΟ
Από τον Νίκο  Γκαρέλη                                                                      
   11 Σεπτεμβρίου 2011
Διαπιστώσεις:
Πως διαμορφώθηκε το μεταφορικό έργο των ΤΑΞΙ στην Αθήνα από το 1980 ως σήμερα.
Παραθέτω στοιχεία από μελέτες του Ε.Μ.Π., του Γραφείου  ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗ, του ΟΑΣΑ.
Δεκαετία 1980:
Το τυπικό ταξί  έχει 60 μισθώσεις το 24ωρο με αρκετές διπλομισθώσεις για το σύνολο των ταξί
σε δύο βάρδιες.
Δεκαετία 1990: Το τυπικό ταξί έχει 50 μισθώσεις το 24ωρο  με το 30% του στόλου μονοβάρδια
και το υπόλοιπο με δύο βάρδιες το 24ωρο.
Δεκαετία 2000: Το τυπικό ταξί έχει 37 μισθώσεις το 24ωρο με το 50% του στόλου να δουλεύει μονοβάρδια και το άλλο 50% 2 βάρδιες.
Το συμπέρασμα που καταλήγουν οι μελέτες είναι πως η συνεχής μείωση του έργου του ταξί  από το δεκαετία του 1980 ως και σήμερα οφείλεται:
1. Στη συνεχή αύξηση της χρήσης των Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων για τις μετακινήσεις τους εντός και εκτός πόλης.
2. Στον συγκοινωνιακό σχεδιασμό του ΟΑΣΑ και την αύξηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλεως.
- Πριν το 1980 στην Αθήνα είχαμε 12.500 ταξί περίπου και από ΜΜΜ τον ΗΣΑΠ Πειραιά – Κηφισιά
και περιορισμένο αριθμό Λεωφορείων και Τρόλεϊ.
- Από το 1980 ως και σήμερα έχουμε στην Αθήνα μαζί με τις συνενώσεις των διοικητικών περιοχών 13.650 Ταξί περίπου. Τα ΜΜΜ αυξάνονται με σχεδιασμό και προσθήκη νέων μέσων, όπως ΜΕΤΡΟ – ΤΡΑΜ- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, διαρκείς επεκτάσεις γραμμών κ.α.
- Η κατάληξη είναι ότι το μεταφορικό έργο των ταξί συνεχώς μειώνεται και δεν είναι πλέον δυνατόν να  έχουν ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ τα 13.650 της Αθήνας. Η  ιδία ακριβώς ανασφάλεια διακατέχει και τα υπόλοιπα ταξί της χώρας στα αστικά κέντρα, την περιφέρεια,τα νησιά.
- Με τα παραπάνω επίσημα και επιστημονικά δεδομένα οι Βουλευτές ψήφισαν νόμους για τη μη χορήγηση νέων αδειών που θα καταστούσε την επιβίωση του κλάδου περισσότερο προβληματική.
Το 2003 με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και το 2005 με κυβέρνηση Ν.Δ.

ΤΟ  ΤΑΞΙ  ΣΕ  ΑΠΟΓΝΩΣΗ     
- Σήμερα με την ΥΦΕΣΗ που υπάρχει στη Χώρα μας, ο Κλάδος των Ταξί περίμενε από την Κυβέρνησή του να του ανοίξει δρόμους με την πολιτική της ώστε να φύγει από την ύφεση και να πάει στην ανάπτυξη, σε μία βιώσιμη κατάσταση δηλαδή. Να δημιουργήσει τις συνθήκες ώστε η μικρομεσαία κοινωνική τάξη των ιδιοκτητών ταξί να υπάρχει στην ελληνική κοινωνία να εργάζεται και να προσφέρει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.
- Αντί αυτής της  πολιτικής που αποτελεί τη συνέχεια των Κυβερνήσεων Ανδρέα Παπανδρέου και Κώστα Σιμήτη, έχουμε ακριβώς τα ΑΝΤΙΘΕΤΑ από την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου.
- Με το νομοσχέδιο ΡΑΓΚΟΥΣΗ η Κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου εισάγει στην ελληνική κοινωνία το ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ στην επιβατική αγορά με Ε.Δ.Χ. Ταξί.
- Διαλύει την μικρομεσαία τάξη των μικροϊδιοκτητών ταξί και ιδρύει νέες κεφαλαιακές εταιρίες των μεγαλοϊδιοκτητών Ε.Δ.Χ. μεταφοράς επιβατών. Με την αντίληψη αυτή σε πολύ λίγα χρόνια θα επιστρέψουμε στην εποχή πριν το 1960!

"ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ"

- Το νομοσχέδιο Ραγκούση καταργεί την μικροϊδιοκτησία στον Κλάδο και εισάγει νέο όρο που τον ονομάζει ΠΑΡΟΧΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΑΞΙ.
- Το Κράτος γίνεται κατάστημα πώλησης ΑΔΕΙΏΝ Ε.Δ.Χ. ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ. Αυτοί που αγοράζουν Άδειες Ε.Δ.Χ. την εντάσσουν στην εταιρία και είναι ΠΑΡΟΧΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ  έχοντας μόνο μετοχή στην Εταιρία  και όχι ιδιοκτησία των Ε.Δ.Χ.  αυτοκινήτων.
- Αυτός που έχει τις πιο πολλές Μετοχές είναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Στην Εταιρία ανήκουν τα ΕΔΧ αυτοκίνητα. Η Εταιρία ανήκει στο μεγαλομέτοχο. Άρα ο μεγαλομέτοχος είναι ο Ιδιοκτήτης της Εταιρίας. ΠΑΠΑΛΑ Η ΜΙΚΡΟΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑ, Αφανίζεται, Αυτοκαταργείται!
- Λέει το Νομοσχέδιο Ραγκούση: Όποιος έχει χρήματα μπορεί να κάνει μία Α.Ε. παροχής υπηρεσιών. Ο Υπουργός Μεταφορών θα του πωλήσει άδειες Ε.Δ.Χ. θέλει  5 ή 9 θέσεων, αρκεί να τις πληρώσει, την πρώτη Άδεια 40.000 και τις υπόλοιπες από 32.000 eu την κάθε μία.
Μόλις στήσεις την Εταιρία ο νόμος σε εντάσσει στα προγράμματα ΕΣΠΑ και άλλων διατάξεων.
- Έτσι όσα χρήματα ξόδεψες για να κάνεις εταιρία πληρώνοντας στο Κράτος για παράβολα και άδειες, θα τα πάρεις σχεδόν όλα πίσω από άλλο ταμείο. Το ταμείο ΕΣΠΑ των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
- Με απλά λόγια την Δευτέρα πληρώνεις το Κράτος για να κάνεις την Εταιρία και την άλλη Δευτέρα όσα χρήματα ξόδεψες τα παίρνεις πίσω από το ταμείο του προγράμματος ΕΣΠΑ !
- ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΪΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Ε.Δ.Χ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!
- Με το Νομοσχέδιο αυτό ο κ. Γιάννης Ραγκούσης μας λέει:
¨ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΥΣ και ΕΡΓΑΤΕΣ!
- Η Α.Ε. παροχής υπηρεσιών με 9θέσια έχουν το δικαίωμα από το νομοσχέδιο Ραγκούση να ασκούν μεταφορές σε επίπεδο Πόλης-Έδρας αλλά και σε Εθνικό Επίπεδο. Αυτό σημαίνει πως θα ανταγωνίζονται τα Ταξί, τα ΜΜΜ και τα ΚΤΕΛ με ιδιαίτερα χαριστικό και αθέμιτο τρόπο.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:  ΈΝΑ 9θέσιο έχει μεταφορική ικανότητα όσο 2 ταξί.
- Στην επιβατική αγορά τα 1000 9-θέσια αντιστοιχούν με 2000 ταξί
- Αυτό σημαίνει πως αν κυκλοφορήσουν 1000 Ε.Δ.Χ 9-θέσια  θα πρέπει να αποσυρθούν 2000 ταξί, για να έχουν την δυνατότητα τα υπόλοιπα ταξί να είναι κατά το δυνατόν βιώσιμα, χωρίς να υπολογίσουμε την αναστάτωση που θα επιφέρουν στο καθεστώς των ΕΔΡΩΝ.
- Έργο βέβαια αφαιρούν και από Αστικά Λεωφορεία, Μετρό, Τραμ αλλά Υπεραστικά ΚΤΕΛ διότι έχουν το δικαίωμα ανταποκριτικού έργου με γραφείο της εταιρίας σε κάθε πόλη.
- Για να αποκτήσει ΛΑΪΚΟ ΕΡΕΙΣΜΑ το νομοσχέδιο ΡΑΓΚΟΥΣΗ  λέει στον ιδιοκτήτη με μισό ταξί. Έλα, σου δίνω και άλλη μισή άδεια δωρεάν για να κάνεις το ταξί σου ολόκληρο, αρκεί να το εντάξεις στην εταιρία παροχής υπηρεσιών και από ιδιοκτήτης μισού ταξί θα γίνεις πάροχος ολόκληρου ταξί χωρίς βέβαια να έχεις την ιδιοκτησία η οποία θα ανήκει στην εταιρία.
- Πρέπει ο ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ της ΕΤΑΙΡΙΑΣ εκτός από τα 9θέσια οχήματα να έχει στη διάθεσή του και 5θέσια και Μοτοταξί 2 θέσεων!
- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Για τον λόγο αυτόν ονομάζω το νομοσχέδιο ΡΑΓΚΟΥΣΗ  ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ στο χώρο της επιβατικής μεταφοράς το οποίο ριζικά και οριστικά αλλάζει τον Ιστό της ελληνικής κοινωνίας σαφώς προς το χειρότερο.
- Δημιουργεί νέα δεδομένα στο χώρο της επιβατικής αγοράς και ΘΕΤΕΙ ΤΕΡΜΑ στην ΜΙΚΡΟΪΔΙΟΚΤΗΣΙΑ και τη ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΙ των Ιδιοκτητών ΤΑΞΙ και των ΚΤΕΛ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ στην επιβατική αγορά και μεταμορφώνει  τους σημερινούς ιδιοκτήτες ταξί σε αυριανούς εργάτες-οδηγούς στα ΝΕΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ του ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ Ραγκούση. Το σοβαρότερο είναι πως μια τέτοια εξέλιξη θα έχει δυσμενέστατες επιπτώσεις στις ισορροπίες του κοινωνικού μας ιστού.


ΕΚΚΛΗΣΗ  προς τον  ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
μέλος της ιστορικής οικογένειας ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Κύριε Πρωθυπουργέ, το νομοσχέδιο Ραγκούση δεν πρέπει να γίνει ΝΟΜΟΣ του ΚΡΑΤΟΥΣ!
Κύριε Πρωθυπουργέ συνεχίστε την πολιτική του ΠΑΣΟΚ των Κυβερνήσεων Ανδρέα Παπανδρέου – Κώστα Σημίτη.
Διασφαλίστε την ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ  του  ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
Επαναφέρατε την χρηματοδότηση του Νόμου 3109/2003 της Κυβέρνησης Κώστα Σημίτη και να την εντάξετε στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, άρθρο 17 Ν. 3614/2001.
Ο Νόμος 3109/2003 προβλέπει εταιρίες ταξί και την δυνατότητα να έχουν στην κατοχή τους Ε.Δ.Χ. 7 θέσεων για το επιβατικό κοινό.
Είναι αδιανόητο και δεν μπορεί ύστερα από 7 χρόνια από το Νόμο 3109/2003 του ΠΑΣΟΚ να έρχεται το ίδιο κόμμα και με νέο νόμο να γκρεμίζει ότι οικοδόμησε το ΠΑΣΟΚ πριν 7 χρόνια και να διαλύει την ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ.
Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!

           Νίκος Γκαρέλης
         Αυτοκινητιστής Ταξί


Για λήψη του άρθρου ΕΔΩ
Για το πρώτο μέρος ΕΔΩ