Προ των Πυλών του Συνεδρίου μας! - Απόψεις (27/10/11)

Προ των Πυλών του Συνεδρίου μας!          
Το επικείμενο τακτικό συνέδριο της Ομοσπονδίας μας είναι αφορμή για να φέρω στη σκέψη μου τον πολέμαρχο Καρχηδόνιο Στρατηγό Αννίβα που έδρασε με αρχικώς με μεγάλη επιτυχία εναντίον των Ρωμαίων τον 3ο αιώνα π.Χ. Ο  πολέμαρχος Αννίβας είχε το χάρισμα να κερδίζει μάχες αλλά δεν είχε την ικανότητα να αξιοποιεί τις νίκες του. Έτσι στο τέλος απαξιώθηκε και για να μην πέσει στα χέρια των εχθρών του αναγκάστηκε να αυτοκτονήσει καταπίνοντας δυνατό δηλητήριο! Σε ότι αφορά τον δικό μας Κλάδο υπάρχουν ορισμένοι που δεν διαθέτουν το χάρισμα να κερδίζουν καθαρές και τίμιες νίκες και ακόμα χειρότερα δεν έχουν ούτε τη θέληση αλλά ούτε και την ικανότητα να αξιοποιήσουν έστω και τις αμφιλεγόμενες νίκες τους υπέρ του Κλάδου που εκπροσωπούν.
Προ των Πυλών λοιπόν του Συνεδρίου μας και όπως κατά κανόνα συνηθίζουν χρησιμοποιούν παρασκηνιακές, ύπουλες και ανεπίτρεπτες μεθοδεύσεις για να παραπλανήσουν συναδέλφους αντιπροσώπους και να υποκλέψουν την ψήφο τους. Τηλεφωνούν πιεστικά σε αυτούς χρησιμοποιώντας φαντασιώσεις, χοντρά ψέματα, υποσχέσεις ακόμα και εκβιασμούς και άλλα μέσα για να πετύχουν τους ιδιοτελείς στόχους τους.
Είναι απόλυτα λογικό  και θεμιτό αγαπητοί συνάδελφοι η κάθε παράταξη σε κάθε εκλογική αναμέτρηση να προσπαθεί να διευρύνει τη βάση της, όχι όμως με ανέντιμο και βρώμικο τρόπο. Το να επιστρατεύουν λοιπόν Βουλευτές, Πολιτευτές, Κομματικά Στελέχη, ακόμη και Δημάρχους, προκειμένου να ασκήσουν πίεση σε συνέδρους και λοιπούς ψηφοφόρους προς όφελός τους φαντάζει γελοίο! Γιατί άραγε το κάνουν; Για το καλό του κόμματος, του συστήματος ή του Κλάδου; Έχω και εγώ γευτεί στο παρελθόν την εκβιαστική προσέγγιση όταν ήμουν μόνο αντιπρόσωπος του Σωματείου μου. Το 2005 μου τηλεφώνησε ένας δημοσιογράφος και μου ζήτησε να ψηφίσω συγκεκριμένο συνδυασμό. Το 2008 μου τηλεφώνησε ο ίδιος ο επικεφαλής του συνδυασμού (ο ίδιος συνδυασμός με το 2005) και μου ζήτησε να τον ψηφίσω. Όταν ευγενικά του ανακοίνωσα ότι θα είμαι υποψήφιος με την «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΑΞΙ» να σου και το δίλλημα. «Τι θέλετε; Να φύγω, θα φύγω! Θα πάω στο Σωματείο μου» και άλλα τέτοια εκβιαστικά, γελοία και ευτράπελα διλλήματα.
Ήρθε η στιγμή αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι να κλείσουμε τους λογαριασμούς μας  με το παρελθόν, τον παλαιοκομματισμό και το Σύστημα που μας οδήγησε ως Χώρα στην απαξίωση, την επιτήρηση και τον όλεθρο της χρεοκοπίας, υποθηκεύοντας το δικό μας  μέλλον αλλά και των παιδιών μας!
Για αυτό λοιπόν κάνω μια πρόταση στους φίλους αντιπροσώπους που θα ψηφίσουν στο Συνέδριο της Ομοσπονδίας. Να απωθούν με τη μια αυτούς που τους προσεγγίζουν με βουλευτές, κομματικά στελέχη και με άλλους εξωκλαδικούς παράγοντες. Να τους θεωρούν μη χρήσιμους, συνδικαλιστικά ανεπαρκείς, εξαρτημένους και σε καμία περίπτωση να μην τους ψηφίζουν. Επίσης, σε αυτούς που θέτουν διλλήματα και απειλούν ότι αν τυχόν δεν εκλεγούν θα σηκωθούν και θα φύγουν, πηγαίνοντας στο Σωματείο τους, εκτός από το να μην τους ψηφίζουν, τους προτρέπω να τους λένε και δυο πράγματα: 1) Να πάτε στο Καλό και ώρα σας καλή! 2) εμείς αν δεν εκλεγούμε δεν θα φύγουμε για το Σωματείο μας, θα μείνουμε εδώ και θα αγωνιστούμε για τον Κλάδο και μόνο.

Σπάρτη 27 Οκτωβρίου 2011
Σωτήρης Ροϊνός