Ιστοσελίδα της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. Έλλειμμα Ενημέρωσης: Απόψεις - προτάσεις. (16/06/11)


ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΑΞΙ.
ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ: ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.

Αγαπητοί συνάδελφοι, χωρίς να θέλουμε να το θεοποιήσουμε, θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι, πέρα των άλλων, το διαδίκτυο είναι ένα εξαιρετικό και χρήσιμο εργαλείο ενημέρωσης και πληροφόρησης, που βοηθά κάθε σύγχρονο συνδικαλιστή στην καλύτερη και πληρέστερη ενημέρωση, προς όφελος των μελών-συναδέλφων που υπηρετεί. Οι πληροφορίες που μπορεί κάποιος να αντλήσει από το ιντερνέτ είναι ανεξάντλητες, σημαντικές και πολύτιμες. Η παραδοχή αυτών των σκέψεων λοιπόν είναι και η βάση  της διαπίστωσης πολλών συναδέλφων σε όλη τη Χώρα ότι υφίσταται ένα έλλειμμα ενημέρωσης από την Ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας μας· και εξηγούμαι. Θεωρώ ότι το επιτελείο (σε εμάς φυσικά επιτελείο θεωρείται το Προεδρείο κυρίως) μιας δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης ενός κλάδου επαγγελματιών σαν το δικό μας θα πρέπει να αναζητά καθημερινώς και επισταμένα, και στη συνέχεια να ενημερώνει για αυτά, τα προγράμματα επιδότησης-ενίσχυσης που τρέχουν και από τα οποία μπορεί να ωφεληθεί και ο κλάδος μας, συμμετέχοντας σε αυτά τα φυσικά (ιδιοκτήτες ταξί, μέλη Σωματείων, Ράδιο Ταξί) είτε τα νομικά πρόσωπα (Σωματεία, Ράδιο ταξί, Συνεταιρισμοί).
Τις προηγούμενες εβδομάδες είδαμε ότι έτρεξε το πρόγραμμα «Διαρθρωτική Προσαρμογή Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων που απασχολούν 1 - 49 άτομα εντός της οικονομικής κρίσης». Από το πρόγραμμα αυτό θα ωφεληθούν και πολλοί αιτούντες και συμμετέχοντες συνάδελφοί ως φυσικά πρόσωπα, αλλά και Σωματεία Ταξί. Η (προσωπική) επιμονή μας να ενημερωθούν όσο δυνατόν περισσότεροι συνάδελφοι Στελέχη και μέλη του Κλάδου οδήγησε τους υπευθύνους να κάνουν μια «χλιαρή» ενημερωτική ανάρτηση, στην ιστοσελίδα μας, μικρό διάστημα πριν τη λήξη της προθεσμίας. Η γνωστοποίηση αυτής της δυνατότητας χάθηκε σε δύο γραμμές μόνο στο ενημερωτικό της 16/03/2011 (βλ. εδώ), ενώ οι ιστοσελίδες όλων των άλλων επαγγελματικών κλάδων έπιαναν κόκκινο όταν τις άνοιγες, όπου σε περίοπτη θέση είχαν επί εβδομάδες το θέμα αυτό. Εμείς για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα αρκεστήκαμε σε μια δυο σειρές, χαμένες και αυτές σε ένα ενημερωτικό και τούτο για μια μόνο φορά. Και να φανταστεί κανείς ότι σε ορισμένα μεγάλα Σωματεία είχαν τελειώσει τις διαδικασίες για την κατάθεση του φακέλου τους, αλλά κατά τα άλλα το σύνολο σχεδόν του κλάδου κοιμόταν.
Έχουμε δυστυχώς συνέχεια, με άλλο παράδειγμα ελλιπούς (μάλλον ανύπαρκτης) ενημέρωσης. Πριν δυο τρεις μέρες ο καλός συνάδελφος Νίκος Κακαλιάς πρόεδρος του Σωματείου και Ράδιο ταξί Χαλκίδας μας απέστειλε την απάντηση του υποκαταστήματος Ο.Α.Ε.Δ Χαλκίδας επί αιτήματος που είχε καταθέσει (μέσω του «καταραμένου» διαδικτύου) το ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ Χαλκίδας. Το αίτημα του ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ Χαλκίδας αφορούσε το «Τροποποιημένο Πρόγραμμα επιχορήγησης 200.000 θέσεων πλήρους απασχόλησης με επιδότηση των εργοδοτικών εισφορών, για τη διατήρηση τουλάχιστον 400.000 θέσεων εργασίας, σε επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα» και όπως βλέπουμε παρακάτω ευδοκίμησε.
Και τώρα τα ερωτήματα:
  1. Κανένας συνάδελφος από το Προεδρείο της Ομοσπονδίας μας δεν αντιλήφθηκε τόσο διάστημα (από το τέλος του περασμένου χρόνου) αυτό το πρόγραμμα και στο οποίο έχουν το δικαίωμα αίτησης, μεταξύ άλλων, και επιχειρήσεις -  αστικές εταιρείες -  συνεταιρισμοί ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ;
  2. Αν υπάρχουν συνάδελφοι στο Διοικητικό Συμβούλιο που γνώριζαν για αυτό το πρόγραμμα, και πολύ περισσότερο το αξιοποίησαν στα ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ που ανήκουν, γιατί δεν ενημέρωναν ώστε να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας αλλά και να σταλεί σε όλα τα ραδιοδίκτυα έτσι ώστε να γίνουν γνώστες αυτού όσο το δυνατό περισσότεροι συνάδελφοι;
  3. Ο καλός συνάδελφος Πάρης Ξυλένιος, ο πλέον αρμόδιος από το Προεδρείο, κατέχων τη θέση του ειδικού γραμματέα νομικών προσώπων (υπευθύνου για συνεταιρισμούς, και ραδιοδίκτυα δηλαδή), θα εντάξει από ούτως και στο εξής και αυτά τα θέματα στην αντζέτα της ενημέρωσης, που, εσχάτως, έχει ξεκινήσει με την αποστολή ομαδικών e-mails;
  4. Ο (επίσης καλός) συνάδελφος Κώστας Δήμος (ταμίας της Ομοσπονδίας), χρήστης του διαδικτύου και κύριος διαχειριστής της ιστοσελίδας μας, δεδομένου ότι υπηρετεί και ένα μεγάλο ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ της Αθήνας (R.T. ΕΛΛΑΣ) από κορυφαίες θέσεις, γνώριζε για το πρόγραμμα αυτό; Και με την ευκαιρία προσθέτω δύο ακόμη ερωτήματα για τον αγαπητό Κώστα. Γιατί την κλαδική μας εφημερίδα taxinews δεν την αναρτά αμέσως όταν εκδίδεται στην ιστοσελίδα αλλά, τις περισσότερες φορές, περνούν εβδομάδες για να γίνει αυτό; Γιατί δεν αναρτώνται άμεσα φορολογικές εγκύκλιοι που μας αφορούν, όπως π.χ. η ΠΟΛ 1135/06/06/2011, η οποία είναι γνωστή (και στον Κώστα) εδώ και πέντε ημέρες και είναι εξόχως σημαντική και χρήσιμη για χιλιάδες συναδέλφους μας σε όλη τη Χώρα που αυτή την περίοδο βρίσκονται στη διαδικασία συμβιβασμού για παροχή έκπτωσης ποσού 20% για την μεταφορά των μαθητών; Παρεμπιπτόντως, κάνω και μια τρίτη ερώτηση στον Κώστα. Γιατί ενώ έχει περάσει ένας και πλέον μήνας, τα αποτελέσματα των Αρχαιρεσιών του μεγαλύτερου Σωματείου ταξί της Χώρας (του ΣΑΤΑ) δεν έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του (στην οποία ο Κώστας είναι διαχειριστής, εκ των πραγμάτων, ως γραμματέας του ΣΑΤΑ), αλλά και σε αυτή της Ομοσπονδίας;   
Τελειώνοντας, θα αναρωτηθεί κάποιος γιατί τα ζητήματα αυτά τα θέτω δημόσια και όχι στα πλαίσια του Διοικητικού Συμβουλίου. Το έχω κάνει άπειρες φορές και προφορικώς τοποθετούμενος σε αυτό, αλλά και καταθέτοντας σχετικά υπομνήματα με συγκεκριμένες προτάσεις. Ενώ κάποια από αυτά συζητήθηκαν και καταλήξαμε σε κάποιες αποφάσεις, αυτές δεν υλοποιήθηκαν στο ελάχιστο και δυστυχώς καμία βελτίωση δεν έπεσε στην αντίληψή μου μέχρι σήμερα, αντίθετα οι δείκτες ενημέρωσης της ιστοσελίδας μας έχουν παρουσιάσει κατά κοινή ομολογία περαιτέρω κάμψη.
Επειδή η περίοδος που διανύουμε είναι εξαιρετικά κρίσιμη, και γίνεται κρισιμότερη με τις αβέβαιες πολιτικές εξελίξεις, και ο Κλάδος μας βρίσκεται στην αφετηρία σημαντικότατων αλλαγών που θα καθορίσουν την περαιτέρω πορεία του, δεν θα συνεχίσω αναφέροντας και άλλα στοιχεία που σίγουρα θα εκθέσουν κάποιες πρακτικές. Πιστεύω ότι υπάρχει πεδίο εξαιρετικής βελτίωσης της ενημέρωσης που θα πρέπει να παρέχει η ιστοσελίδα μας. Ελπίζω ότι αυτοί που καθοδηγούν τους υπόλοιπους «σοφούς» του Διοικητικού Συμβουλίου θα ασχοληθούν με τις βελτιώσεις που πρέπει και επιβάλλεται να γίνουν.
Σπάρτη 16 Ιουνίου 2011
Σωτήρης Ροϊνός
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου
της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ταξί

Για την απάντηση (έγκριση) του Υποκαταστήματος ΟΑΕΔ Χαλκίδας προς το ΡΑΔΙΟ ταξί Χαλκίδας επέλεξε ΕΔΩ 
Στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ θα βρείτε όλα τα στοιχεία της αίτησης την οποία μπορείς να υποβάλεις και ηλεκτρονικά.
           Για την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ επέλεξε ΕΔΩ
           Για αίτηση επέλεξε ΕΔΩ 

Για την διευκόλυνσή σου χρήσιμο πληροφοριακό που αντλήσαμε από την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ θα το κατεβάσεις επιλέγοντας ΕΔΩ  ΕΔΩ  ΕΔΩ

Σε περίπτωση που θέλεις περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Σωματείου & Ράδιο ταξί Χαλκίδας Ν. Κακαλιά τηλ. 6932297689

Για τη λήψη ολόκληρου του παραπάνω κειμένου επέλεξε   ΕΔΩ