Απόψεις - Θέσεις - Προτάσεις του Γιάννη Κρεμμύδα: Επικεφαλής της "ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ", μέλος του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ (09/06/11)

Σκέψεις του ΓΙΑΝΝΗ ΚΡΕΜΜΥΔΑ
Όσοι από εμάς ασχολούνται μεθοδικά με την  επαγγελματική πορεία του ταξί  σε μια χρονική περίοδο που επιχειρούνται στην χώρα μας σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς της οικονομίας, της κοινωνίας και των εργασιακών σχέσεων δεν μπορεί παρά να είναι σοβαρά ανήσυχοι και έντονα προβληματισμένοι για το μέλλον, όχι μόνο του ταξί αλλά συνολικά ολόκληρης της κατηγορίας των μικρομεσαίων επαγγελματιών και των εργαζομένων γενικότερα.
Οι συνέπειες και τα αποτελέσματα τώρα πια είναι  ορατά σε όλο το φάσμα της κοινωνίας.
Κλείσιμο καταστημάτων, απολύσεις σε πρωτόγνωρο  για την Ελλάδα υψηλό επίπεδο, απόγνωση και μια χώρα  ακυβέρνητη  και καταχρεωμένη που  πορεύεται χωρίς επιστροφή σε ελεγχόμενη πτώχευση. Για να διατηρήσουμε όμως την αισιοδοξία μας πρέπει να ξεπεράσουμε την αδράνεια, να είμαστε ενεργοί και δραστήριοι και να μην επιτρέπουμε σε άλλους να μας κρατούν σε …ύπνωση και να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς!
Σε ότι τώρα αφορά τον δικό μας τον Κλάδο το ξεκίνημα της ανασφάλειας και των μεγάλων προβλημάτων άρχισε από την  εμφάνιση του ν. 3109 που τα Προεδρεία της Ομοσπονδίας δεν  ήταν δυνατόν να αντιδράσουν για ορισμένες διατάξεις του που κατά την προσωπική μου άποψη είναι καταστροφικές για τον Κλάδο μας διότι τα ίδια αυτά Προεδρεία τον αποδέχτηκαν με ικανοποίηση διότι αυτά είχαν εισηγηθεί  αρκετές από τις διατάξεις του.
Οι διατάξεις αυτές παίρνουν τώρα τον δρόμο της υλοποίησης και της εφαρμογής  τους με το σχέδιο προεδρικού διατάγματος που πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε αλλά όχι με πρωτοβουλία των προεδρείων που διοικούν την Ομοσπονδία και το ΣΑΤΑ που έχουν αποφασίσει όπως δείχνει η συμπεριφορά τους να κρατούν τον κλάδο στο σκοτάδι για ότι πρόκειται να γίνει και σαφέστατα αφορά όλους τους επαγγελματίες των ταξί.
Εγώ και τα μέλη  της Ανεξάρτητης Κίνησης ¨ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ¨ της οποίας είμαι επικεφαλής, αλλά και εκατοντάδες συνάδελφοι από την Αθήνα αλλά και όλοι τη Χώρα γνωρίζουμε το γιατί. Το ζητούμενο είναι γιατί οι… Κεφαλές του Κλάδου κρατούν στεγανά, λογοκρίνουν κείμενα συστηματικά τα τελευταία χρόνια και αυθαίρετα δεν τα δημοσιεύουν στην εφημερίδα της Ομοσπονδίας και πρόσφατα παρεμβαίνουν ακόμα και στα blogs στο διαδίκτυο διαφόρων σωματείων και περιφερειακών συμβουλίων.
Η  αναζήτηση απάντησης στο ερώτημα γιατί αυτή η συσκότιση και μυστικοπάθεια της ηγεσίας για τις εξελίξεις που δρομολογούνται στον Κλάδο δεν είναι μόνο  ατομική ανάγκη αλλά και  κορυφαία συνδικαλιστική υποχρέωση κάθε  Τοπικού Σωματείου και Περιφερειακού Συμβουλίου  για να ενημερωθούν σωστά όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου, ανεξάρτητα με το αν είναι μέλη τους ή όχι.
Η θέση της  Ανεξάρτητης  Πανελλαδικής  Κίνησης ¨ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ¨  αγαπητοί φίλοι απέναντι στην πορεία που θα πρέπει να ακολουθήσει ο Κλάδος μας μέσα στην αβέβαιη πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί σήμερα στη Χώρα είναι να διατηρήσουμε με κάθε θυσία αυτό που σήμερα έχουμε στις Πόλεις, την Περιφέρεια, τα Χωριά, τα Νησιά
Λέμε ναι στους Συνεταιρισμούς και τις Ενώσεις Ραδιοταξί. Μπορούν και με το παραπάνω να ανταποκριθούν στις μεταφορικές ανάγκες της κοινωνίας. Ναι λέμε επίσης στους Προμηθευτικούς και Καταναλωτικούς Συνεταιρισμούς.
Ναι λέμε ακόμα στο στάτους των Εδρών, όπως ήταν προ Καποδίστρια και Καλλικράτη..
Λέμε όχι στη χορήγηση νέων αδειών ταξί παντού, ο κλάδος είναι υπερκορεσμένος. Αυτό που λέγεται, γράφεται και ακούγεται ως …ποσόστωση, θυμίζει κινούμενη άμμο και είναι  σαφώς μπλόφα που  ίσως  εξυπηρετεί άλλους, όχι εμάς.

Λέμε ένα δυνατό όχι στη χορήγηση ¨ειδικού τύπου ταξί¨ με 7θέσια και 9θέσια οχήματα. Αυτό θα σημάνει τη συρρίκνωση του κλάδου εκ των έσω που κάποια συμφέροντα εκ  των έξω  θα  εξυπηρετηθούν!
ΤΕΛΟΣ ΛΕΜΕ ΕΝΑ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ  ΑΝΩΝΥΜΩΝ  ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΤΑΞΊ!  Επειδή θα ρωτήσετε γιατί σας απαντώ με το ακόλουθο παράδειγμα και ας βγει κάποιος από τους υποστηρικτές των Α.Ε.Τ. να με διαψεύσει!

Σύμφωνα με το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος ένα φυσικό πρόσωπο μπορεί να αγοράσει μέχρι το 5% των ΕΔΧ Ταξί που λειτουργούν σε μία έδρα. Έτσι  3 άτομα π.χ. που ανήκουν στο ίδιο Καρτέλ αγοράζουν 2.000 ταξί της Αθήνας και συγκροτούν ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑΞΙ. Τα ίδια ή άλλα άτομα από το ίδιο πάντα Καρτέλ αγοράζουν σε Θεσσαλονίκη -Πάτρα Ξάνθη- Γιάννενα- Λαμία – Καλαμάτα -  Κόρινθο – Καστοριά- Κέρκυρα – Κρήτη κ.λπ. ανάλογο αριθμό ταξί και τα εντάσσουν στην ίδια Εταιρία – Καρτέλ.
ΤΟΤΕ Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ - ΚΑΡΤΕΛ  ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ  ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ ΤΙΣ ΕΔΡΕΣ   Και θα παίρνει σκούπα όχι μόνο την ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και τα μεγάλα νησιά. Διαλυτικές  επιπτώσεις θα προκληθούν στην επιβίωση του Κλάδου και όχι μόνο!
ΑΣ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΩΝ Α.Ε.Τ. ΠΟΥ   ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΙΓΑΝΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΡΤΕΛ!

ΓΙΑΝΝΗΣ  ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Πανελλαδικής Κίνησης Ταξί
¨ Α  Λ  Λ  Η  Λ  Ε  Γ  Γ  Υ  Η ¨
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου 
του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ)
Τηλ.: 6977982993

Στη διάθεση όλων για κάθε πληροφορία ή διευκρίνιση.
Για τη λήψη του άρθρου επέλεξε  ΕΔΩ