Άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ! Κλήση ΤΑΞΙ στη Σπάρτη 2731200150

click2call

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΑΣ: Δελτίο Τύπου: Καταγγελία για τις θέσεις του Σ.Ε.Τ.Ε. για την απελευθέρωση των ΤΑΞΙ (01/04/12)


ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

Αρ.Πρωτοκ : 116/2012                            Πάτρα  30/3/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
  ΘΕΜΑ: Καταγγελία για τις θέσεις του - Σ.Ε.Τ.Ε. για την απελευθέρωση των ΤΑΞΙ

Η Διοίκηση του Σωματείου μας και σύσσωμος ο κλάδος παρακολουθεί τον τελευταίο διάστημα τις εξελίξεις σχετικά με το Σχέδιο Νόμου που προωθείται από το Υπουργείο Μεταφορών και αφορά στο άνοιγμα(απελευθέρωση) του επαγγέλματος των ΤΑΞΙ.
Διαμαρτύρεται και καταγγέλλει τη στάση και τοποθέτηση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων τόσο σε κεντρικό όσο και των εκπροσώπων του σε τοπικό επίπεδο, οι οποίοι προσπαθούν για πολλοστή φορά να πάρουν την ειδική μεταφορά από τον κλάδο των ΤΑΞΙ στα χέρια τους και να τους επιτραπεί έτσι να λυμαίνονται το έργο μας.
Προς εξυπηρέτηση του σκοπού αυτού προβαίνουν σε δηλώσεις που αποδίδουν το Σχέδιο Νόμου σε σκοπιμότητες που «εξυπηρετούν οργανωμένες και θορυβώδεις συντεχνίες» όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, εννοώντας εμμέσως πλην σαφώς την δυναμική αντίδραση του κλάδου και του συνδικαλιστικού κινήματος των ΤΑΞΙ όλης της χώρας στον επιχειρούμενη από τον τέως Υπουργό Μεταφορών κ. Γ. Ραγκούση παράδοση του πιο προσοδοφόρου έργου μας στις επιχειρήσεις που εκπροσωπεί ο ΣΕΤΕ και τον αφανισμό του κλάδου μας.
Ας μην υποτιμούν τη νοημοσύνη κανενός, γιατί όπως φαίνεται  ξεκάθαρα πίσω από τις προθέσεις του τότε Υπουργού κρύβονται οι υποσχέσεις του και η ενδοτική του στάση στις πιέσεις του Σ.Ε.Τ.Ε. για παραχώρηση του έργου της ειδικής μεταφοράς (7θεσια, 9θεσια, λιμουζίνες) στον κλάδο των Τουριστικών επιχειρήσεων. Προκύπτουν ξεκάθαρα επίσης και οι πλάγιες, αθέμιτες και εκβιαστικές πρακτικές που χρησιμοποιεί ο εν λόγω  κλάδος για να μπορεί να λυμαίνεται το έργο της ειδικής μεταφοράς (7θεσια, 9 θεσια, λιμουζίνες) που δικαιωματικά και βάση Νόμου ανήκει στο ΤΑΞΙ. Τη στιγμή μάλιστα που έχουν το δικαίωμα και τη δυνατότητα να δρομολογούν οχήματα άνω των 12θεσεων, δεν κατανοούμε γιατί δεν αρκούνται σ’ αυτό και προσπαθούν να υφαρπάξουν το έργο μας.
 Εξάλλου η κύρια δραστηριότητά τους δεν είναι η μεταφορά, έργο που ανήκει στο ΤΑΞΙ, αλλά η παροχή άλλων υπηρεσιών τουρισμού όπως διαμονή κλπ. Έτσι λοιπόν δεν κατανοούμε τη λογική αυτή που θέλει κάποιους να εκβιάζουν καταστάσεις και θεωρούμε αντιδεοντολογική την προσπάθεια υποκλοπής του έργου μας.
Ας μην ξεχνάμε ότι πριν λίγα χρόνια είχαμε συμμετάσχει μέσω της ΓΣΕΒΕΕ όταν ζητήθηκε από την πολιτεία και κατ’ εντολή της Ε-Ε στις τριτοβάθμιες επαγγελματικές οργανώσεις εργοδοτών και εργαζομένων που συνυπογράφουν την Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. να αναπτύξουν το περίφημο επαγγελματικό περίγραμμα που αφορούσε στο αντικείμενο εργασίας ενός επαγγέλματος, δηλαδή στα επαγγελματικά προσόντα και επαγγελματικές προδιαγραφές και οριοθετούσε επακριβώς την επαγγελματική δραστηριότητα του κάθε κλάδου με διακριτά όρια. Δηλαδή,. οι μεταφορείς θα ασκούν το έργο της μεταφοράς αγαθών και προσώπων, οι έμποροι θα κάνουν εμπόριο, οι βιοτέχνες μεταποίηση, οι ξενοδόχοι  θα παρέχουν υπηρεσίες διαμονής κλπ.
Δυστυχώς φαίνεται ότι με αθέμιτες πρακτικές έχουν παρακάμψει τα επίσημα και θεσμοθετημένα όργανα της ελληνικής πολιτείας που έχουν αρμοδιότητα να εφαρμόσουν την οδηγία της Ε-Ε, εκβιάζοντας  αποφάσεις και  δίνοντας στην ουσία εντολή στην Τρόικα να αλλάξει εις βάρος της χώρας μας την οδηγία της Ε-Ε  προς αυτή την κατεύθυνση αυτή,  ενώ προσπαθούν ταυτόχρονα να παραπλανήσουν τον κόσμο και να τον κάνουν αν πιστέψει ότι η πλήρης απελευθέρωση σύμφωνα με το σχέδιο Ραγκούση ήταν απαίτηση και επιβολή της Τρόικα.
Ας υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με την Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπ’ αρ. 2006/123/ΕΚ σχετικά με τις υπηρεσίες στην εσωτερική αγορά από την απελευθέρωση εξαιρούνται τα ασθενοφόρα, τα αστικά καθώς τα ΤΑΞΙ, επειδή επιτελούν κοινωνικό έργο. Έτσι εξάλλου έγινε και στη γείτονα Ιταλία όπου βάση αυτής της οδηγίας δεν νομοθετήθηκε η πλήρης απελευθέρωση των ΤΑΞΙ με την έννοια του τρόπου που ο κ. Ραγκούσης και ο ΣΕΤΕ επιθυμούν να γίνει και στη χώρα μας και το έργο της ειδικής μεταφοράς παρέμεινε στα ΤΑΞΙ. 
 Αυτό που επιθυμούμε λοιπόν είναι να υπάρξει ψυχραιμία και νηφαλιότητα και να σέβεται ο ένας κλάδος το δικαίωμα του άλλου στο συνδικαλίζεσθε και την προάσπιση των συμφερόντων του. Θεωρούμε επίσης ότι πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να φερόμαστε με «ευρωπαϊκό επαρχιωτισμό» αλλά και ούτε να επικαλούμαστε την Ευρωπαϊκή Ένωση και να τη χρησιμοποιούμε κατά το «δοκούν».
Κλείνοντας θέλουμε να τονίσουμε ότι όλο αυτό τον καιρό ο κλάδος μας υπερασπίστηκε με αγωνιστικότητα, δυναμική αλλά και σοβαρότητα το δικαίωμά μας στην ειδική μεταφορά και αυτό θα συνεχίσουμε να το κάνουμε μέχρι να εφαρμοστούν πλήρως οι κανόνες σ’ ότι μας αφορά, πάντα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. 
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο                                                        Ο
      ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 

  Σκέντζος  Παναγιώτης                                     Σίδερης Γεώργιος